مطالب زیبا

جالب و مفید

مطالب زیبا

جالب و مفید

بوی بد پا

ضررهای استفاده از جوش شیرین برای بوی پا و جهت استفاده بعنوان بوگیر کفش.برخی افراد جهت رفع بوی بد پا اقدام به استفاده از جوش شیرین برای بوی پا میکنند.استفاده از جوش شیرین به تنهایی بعنوان بوگیر کفش ممکن است بصورت موقت باعث از بین رفتن بوی کفش شود ولی در دراز مدت با قلیایی کردن محیط داخل کفش موجب افزایش PH پوست و و با قلیایی شدن پوست آن را برای ابتلا به عفونت مساعد می کند و به مرور زمان باعث آسیب های جبران ناپذیر به پوست پا می شود.جوش شیرین برای بوی پا
جوش شیرین در طیف گسترده‌ای از محصولات غذایی،لبنی،بهداشتی،داروئی، شوینده و غیره مورد مصرف قرار می گیرد که در بعضی فرآورده ها بصورت مستقیم و در بعضی فرموله شده و با مواد دیگر میکس میشود و گرید های مختلف دارد و مصرف آن بدون آگاهی باعث زیان می شود.کما اینکه به علت استفاده از جوش شیرین در نانوایی ها مصرف آن سالهاست در خمیر نان که باعث تخمیر سریع آن میشود توسط شورای عالی سلامت و سازمان غذا دارو ممنوع شده ، چرا که با قلیایی نمودن محیط معده و خنثی نمودن اسید معده باعث عدم جذب برخی فلز های مفید و گروه ویتامین های B و آهن در دستگاه گوارش می‌شود.
جهت از بین بردن بوی بد کفش قرار نیست به خود پا آسیب وارد شود.جوش شیرین برای بوی پا همیشه مفید نیست و می تواند آسیب های جبران ناپذیری به پوست شما وارد کند.

راهکارهای رفع بوی بد کفش چیست ؟ بوی بد کفش از کجا می آید و چگونه می توان آن را برطرف کرد؟ در ادامه با ما همراه باشید تا پاسخ سوالات خود را دریافت کنید.


برای رفع بوی بد پا چه باید کرد ؟ این سوال ممکن است برای شما و یا اطرافیانتان بوجود آمده باشد و حتی راه های زیادی را برای رفع بوی بد پا امتحان کرده باشید.
برای رفع بوی بد پا چه باید کرد
و اما براستی برای رفع بوی بد پا چه باید کرد ؟ بوی بد پا از تجمع و تکثیر مداوم باکتری های تک سلولی در کفش حاصل می شود که به هیچ وجه با شستشو از بین نمی روند ، سلولهای پوست هر 4 هفته تجدید می شوند و سلول های مرده بهترین تغذیه برای باکتری هاست و محیط تاریک و مرطوب داخل کفش بهترین مکان برای زاد و ولد باکتری‌هاست و باعث بوی بد پا و قارچ و بیماری های حاد پوستی به مرور زمان می شود، در این شرایط این باکتری ها که بصورت 2 تایی تکثیر میشوند و این تقسیم سلولی هر نیم ساعت انجام می شود بنابراین هر ساعت در کفش میلیونها باکتری جدید رشد میکند که بهترین و بی خطر ترین نوع مقابله با آن استفاده از پودر بوگیر کفش NAK می باشد چرا که استفاده از اسپری ها داخل کفش را مرطوب میکند و به علت اینکه داخل کفش نور نمی تابد و گردش هوا نیست کفش کاملا خشک نخواهد نخواهد شد که این رطوبت خود عامل رشد باکتری هاست ولی پودر بوگیر کفش NAK در عین نابودی باکتری ها محیط داخلی کفش را خشک می کند و از تکثیر آنها جلوگیری می‌کند.در پاسخ سوال برای رفع بوی بد پا چه باید کرد ناک محصولاتی بی نظیر را تولید کرده که می توانید از تمامی داروخانه های کشور آن را تهیه کنید.


رفع بوی بد پا با محصولات ناک تولید کننده انواع محصولات بوگیر ، بهترین راه کار برای رفع بوی بد پا.

رفع بوی بد پا همواره کاری مشکل بوده و بسیاری از افراد راهکاری زیادی را جهت رفع بوی پای خود امتحان نموده اند.انواع کفی های کفش ، جوراب های نانو و بسیاری راه های دیگر که در نهایت به شکست منجر شده اند.از این رو بر آن شدیم تا محصولی را ارائه کنیم تا برای همیشه مشکلات افراد در این خصوص را برطرف کنیم.

رفع بوی بد پا

بوی بد پا بدلیل فعالیت نوعی باکتری به نام بروی باکتری بوجود می آید.محل رشد این باکتری نیز در محیط های مرطوب بوده و روی پوست کف پا و بین انگشتان پا بیشترین محل جهت تراکم این باکتری می باشد.تغذیه باکتری از اندک پوست جدا شده در این مناطق تامین میگردد و طی فعالیت آن نوعی اسد آمینه بنام متیونین به متان اتینول تبدیل شده و طی این واکنش شیمیایی بوی بد پا ظاهر می شود.اگر دقت کرده باشید بوی بد پا بیشتر هم رایحه با پنیر بوده که دلیل این امر نیز بروی باکتری ها هستند که موجب تخمیر نوعی پنیر در پا و کفش شما می شوند.

پوشیدن جوراب هایی که مانع تنفس عادی پا می شود بدلیل نرسیدن هوا به پا ، می تواند موجبات بوی بد پا را فراهم کند.فعالیت شدید بدنی که موجب تعریق می شود و همچنین پوشیدن زیاد مدت کفش در طول روز کفش و پای شما را محلی مناسب برای تکثیر و رشد باکتری ها و در نتیجه بوی بد پا می کند.


درمان بوی بد پا با محصولات ناک پاسخ قطعی بوی بد پا.

همانطور که پیشتر گفته شد بوی بد پا ناشی از فعالیت نوعی باکتری خاص می باشد و تعریق و رطوبت به منزله تامین محیط مناسب جهت رشد و تکثیر این باکتری و در نتیجه افزایش بوی بد پا می شود.

درمان بوی بد پا کاری مشکل می باشد و بسیاری افراد پس از آزمون و خطاهای متعدد از درمان بوی بد پای خود نا امید می شوند.فعالیت این باکتری ها در برخی افراد با توجه به نوع ژنتیک و فعالیت جسمی کمتر و در برخی افراد بیشتر می باشد.

درهمین حین استفاده از جوراب های نایلونی که رطوبت را تشدید کرده و مانع رسیدن هوا به پاها می باشد نیز می تواند عامل بسیار بسیار مهم و تحریک کننده ی باکتری ها و در نتیجه بوی بد پا شود.

درمان بوی بد پا

همیشه سعی کنید کفش هایتان خشک باشند و عرق نکنند.اگر ناچارید در طوی روز مدت زمان زیادی کفش پا کنید ، سعی کنید از کفش هایی استفاده کنید که هوا دهی مناسبی دارد.

درمان بوی بد پا توسط انواع پودر بوگیر کفش اسپری بوگیر کفش دارای خاصیت ضد تعریق و آنتی باتریال NAK

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.